"Consulting är Kleer´s största affärsområde, till affärsområdet tillhör även våra specialistteam inom redovisning, payroll samt stiftelser.
Consulting arbetar i olika team och i nära samarbete med våra kunder för att bland annat bistå dem med redovisningstjänster, effektivisera bolagets löpande processer, månads- och kvartalsrapportering, årsbokslut, deklarationer, samt affärsrådgivning. Alla på consulting arbetar dagligen i Kleer-systemet och nära våra kunder."
Catharina Flink
Chief Consulting Officer
Lär känna teamet på consulting
-
Malin Kantis - Accounting Manager
När jag började på Kleer i slutet av 2014 var vi knappt 20 anställda. Sedan dess har vi växt otroligt, 2019 passerade vi 100 medarbetare och det bästa är att vi bara fortsätter att växa. Vilken resa att få vara med på!
-
Emil Enblom - Accounting specialist
Det bästa med Kleer som arbetsplats är den härliga företagskulturen och att bolaget visar uppskattning för sina medarbetare. Man skall jobba på Kleer om man vill lära sig mycket, jobba med engagerade kollegor och ha kul på köpet!
-
Ellen Bruzelius - Payroll Specialist
Det finns inte en dag då vi inte har roligt på jobbet! Att prata och diskutera med kollegor på Kleer, både i teamet och utanför, är som att umgås med vänner – och det underlättar verkligen arbetet och vardagen att ha den känslan. Ett gott skratt förlänger livet heter det ju!
Om Kleer Group AB
Vi på Kleer ändrar sättet världen ser på ekonomi- och lönehantering!
Vårt automatiserade system, i kombination med vår tjänsteleverans bildar tillsammans en helhetslösning som ger våra kunder möjligheten att outsourca sin ekonomifunktion, och samtidigt behålla 100% kontroll - i realtid.
Vi har en stabil affärsmodell, där över 90% av intäkterna är prenumerationsbaserade. Tillväxten har skett organiskt och med sunda finanser. Vi har fått utmärkelsen DI Gasell sex år i rad och är ett värderingsstyrt bolag med stort fokus på glädje, ansvar, prestigelöshet och nyfikenhet!
Jobbar du redan på Kleer Group AB?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.