"Vår avdelningen ansvarar bland annat för att vi attraherar, rekryterar och introducerar nya kollegor i takt med att vi som bolag växer, samt att vi säkerställer att vi bevarar och utvecklar våra befintliga medarbetare och ledare på Kleer. Detta görs genom en rad olika projekt och initiativ, samtliga med målet om att vi ska vara en riktigt bra och hållbar arbetsplats, med riktigt bra och hållbara medarbetare ombord 💛"
Sanna Carlström
Chief People & Culture Officer
-
Mikaela Ljunggren - Learning & Development Specialist
I min roll arbetar jag operativt och strategiskt med kompetensutveckling och lärande på Kleer. Det innefattar bl.a att kartlägga, möta och följa upp kring kompetensbehov inom bolaget, ansvara för och driva vår interna utbildningsakademi.
-
Sofie Lernerud - Office Coordinator
Mina dagar ser väldigt olika ut och jag har hand om allt ifrån hur det ser ut på kontoret, till beställningar och kontakt med leverantörer. Ser till så att allt flyter, att alla medarbetare har den utrustning de behöver, är med och onboardar nya kollegor, roddar med olika events och inför att vi firar något (vilket sker väldigt ofta – finns mycket roligt att fira i ett tillväxtbolag som Kleer!)
Om Kleer Group AB
Vi på Kleer ändrar sättet världen ser på ekonomi- och lönehantering!
Vårt automatiserade system, i kombination med vår tjänsteleverans bildar tillsammans en helhetslösning som ger våra kunder möjligheten att outsourca sin ekonomifunktion, och samtidigt behålla 100% kontroll - i realtid.
Vi har en stabil affärsmodell, där över 90% av intäkterna är prenumerationsbaserade. Tillväxten har skett organiskt och med sunda finanser. Vi har fått utmärkelsen DI Gasell sex år i rad och är ett värderingsstyrt bolag med stort fokus på glädje, ansvar, prestigelöshet och nyfikenhet!
Jobbar du redan på Kleer Group AB?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.